...Εμείς!

ΕΜΕΙΣ , ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΡΑΧΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΜΟΧΛΟΣ, Η ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΠΗΓΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ! Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020 .... ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ, ΛΟΓΩ COVID 19....ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ , ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ...
(ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΠΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ -ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ- ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ , ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ , ΧΗΜΕΙΑ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ -ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ -ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΠ.-...ΠΕΡΙΤΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ, ΞΕΚΙΝΗΣΕ AΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ Σ' ΑΥΤΑ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΤΟ ΕΠIΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ. )
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ , ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ...ΑΣ -ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΝΑ- ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ -ΠΑΝΤΑ!!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
https://www.youtube.com/watch?v=ZvsnfPtCvas
ΤΟ ΚΗΠΑΚΙ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ)
Κάθε χρόνο, στις 5 Ιουνίου, έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Γη, νερό και αέρας λοιπόν πρέπει να προστατεύονται , εφόσον ,αν δεν είναι καλά αυτά, δεν θα είναι καλά κανένας ζωντανός οργανισμός....Στα παιδιά του σχολείου μας έχει γίνει σαφές αυτό, αφού το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα εκπονήθηκαν σχέδια εργασίας για τα φυτά, τη ζωή και την αναπτυξή τους καθώς επίσης και για το νερό. Στις παραπάνω φωτογραφίες μπορούμε να δούμε τη δραματοποίηση που έγινε , αφού θυμηθήκαμε το πως μεγαλώνουν τα φυτά (φωτοσύνθεση), τι συντελεί σ' αυτό και το πόσο σημαντικό είναι το πράσινο και ο καθαρός αέρας για τη ζωή μας ("τι λένε τα δέντρα και τα λουλούδια; "παίρνω διοξείδιο, δίνω οξυγόνο")
Μια μέρα πριν όμως όλοι μαζί - και με βοήθεια από καταπληκτικές μαμάδες, τις οποίες ευχαριστούμε πάρα -πάρα πολύ- φυτέψαμε ο καθένας το δικό του φυτό.Ήταν κάτι που θέλαμε να κάνουμε από τον Μάρτιο αλλά δυστυχώς μας πρόλαβε ο κορονοϊος τότε...
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ!!!
1η ΙΟΥΝΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εκτός από τη Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού που καθιερώθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ και γιορτάζεται στις 20 Νοεμβρίου, η 1η Ιουνίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια ημέρα του παιδιού το 1925 από τη Παγκόσμια Συνέλευση για την ευημερία του παιδιού της Γένοβας. Τέτοιες μέρες, σελίδες ηλεκτρονικές και έντυπες προβάλλουν κατά κόρον τη δυστυχία των παιδιών, τακτοποιημένη σε νούμερα...
Εκατομμύρια παιδιά, σε ολόκληρο τον κόσμο, ζουν σε συνθήκες, όπως είναι η φτώχεια και ο κοινωνικός αποκλεισμός, αναφέρει η Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, Λήδα Κουρσουμπά, σε μήνυμά της με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδιού, όπως καθιερώθηκε η 1η Ιουνίου. Η παιδική εργασία αποτελεί παραβίαση των θεμελιωδών δικαιωμάτων του παιδιού και έχει αποδειχθεί ότι εμποδίζει την ανάπτυξη τους, οδηγώντας τα δυνητικά σε δια βίου σωματική ή ψυχολογική βλάβη....
Έτσι λοιπόν εμείς , που ξαναβρεθήκαμε και χαρήκαμε πολύ πολύ , με αφορμή αυτή τη μέρα ξαναθυμηθήκαμε τα βασικά δικαιώματα του παιδιού και στην ερώτηση" Τι χρειάζεται ένα παιδί για να είναι καλά; " , απαντήσαμε μ ' ένα πανώ που το φτιάξαμε όλοι μαζί, όπως φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες...
Στη κατασκευή του πανώ συμμετείχαν -πολύ δημιουργικά εννοείται- τα παιδιά: Χρήστος, Κωνσταντίνος Μ., Τριαντάφυλλος , Γιώργος, Πέτρος, Ντιονίς, Λία, Βάσω,Αμέλια,Νάνσυ , Αφροδίτη...Σας ευχαριστώ πολύ παιδάκια για το τόσο όμορφο ξεκίνημα του καλοκαιριού!
ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ- ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ....(ΝΟΕΡΑ)
ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ , ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ...ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΤΕ ΠΟΛΥ! Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΚΟΥΝΕΛΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΧΤΩ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ... Ή ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ (ΠΟΥ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ)..Ή ΤΑ 5 ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΡΕΑ.... ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΟΥΠΕΡ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ..
H ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ....
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2019


πηγή: https://eckohne.weebly.com/a-color-of-his-own.html
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019:
ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ....ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ (ΚΟΚΚΙΝΟ- ΜΠΛΕ -ΚΙΤΡΙΝΟ ) ΚΑΙ "ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΩΜΑΤΑ" (ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ: ΜΩΒ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Ή ΚΑΦΕ). ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ; ΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ; ..."
ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΑ "ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑ"
(ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ..... )

Η ΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΣΠΟΡΑ....ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΨΩΜΑΚΙ! ΑΚΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΩΣ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΩΜΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
https://www.youtube.com/watch?v=SCNug58GUwQ

ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ!

"ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ"
ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΠΟΡΑ, ΤΟ ΟΡΓΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ! Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΣΤΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΣΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ Σ'ΕΝΑ ΖΩΟΓΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΦΡΟΥΤΟ, ΤΟ ΡΟΔΙ...ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ..ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΜΥΘΟ, ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ (ΜΑΜΑΔΕΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ , ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ!) ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
(Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ "Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ" ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΡΕΜΠΡΑΝΤ....
ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΒΛΕΠΩ, ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ..)

ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ (ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΗΝ "ΕΙΡΗΝΗ" ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΕΤΟΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ....)
ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΟΧΗ, ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΠΟΣΤΕΡ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ "ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ"
..ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΒΕΒΑΙΩΣ , ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΟΛΟ ΑΥΤΟ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΚΠΟΝΗΘΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ...
-ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ...

"ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΟΥΝΤΩΤΟ".
Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ...ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΦΘΟΝΑ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ .ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ( ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ , ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΗ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ "ΜΑΣ".
(ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ...ΕΚΕΙ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ "ΝΤΙΛΙ ΝΤΙΛΙ" , ΠΟΥ ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ. )

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΘΩΜΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΡΑΒΟΜΥΛΟΥ, ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΜΕ ΤΟ Κ.Π.Ε. ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ. ΕΚΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΑΘΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ, ΕΠΑΙΞΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ (ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΑΤΑΚΙΑ) ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΘΩΜΗ...
"ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ..."
(20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ)
ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ"(στο "ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ") ΘΑ ΒΡΩ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ...ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΑΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΑΠ 'ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΗ ΤΡΟΦΗ, ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ, ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ, ΣΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ ΚΛΠ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΟΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΕΛΑΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
1. ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ
ΠΗΓΗ: https://eliza.org.gr/wp-content/uploads/entipo_simbasi_ex.pdf
2.ΒΛΕΠΩ - ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ - ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
https://www.youtube.com/watch?v=BOuxJEPyqe8&list=PL5TGMIrXSOg4QGDONOdSfxotqh90UtUEO&index=2

ΓΡΑΜΜΕΣ, ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ , ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ, ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ..ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΝΤΙΝΣΚΥ(ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ), ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ Μ' ΕΝΑΝ ΜΑΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ...ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ..

ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ...
ΕΦΤΑΣΕ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ..!!!!

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
"Α Α Α ...ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΓΩΝΙΑ ...."
1. ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
https://www.youtube.com/watch?v=7LPzfshI4BE
2. ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΑΚΟΥΩ ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ...
3. ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΕΠΑΝΑΛΗΨΟΥΛΑ" ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

"ΦΡΙΚΑΝΤΕΛΛΑ , Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ"
ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ, ΠΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ..ΑΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ"

ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ....( ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ)
ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2019 ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΤΟ 2020....ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ "ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ" ΚΑΙ "ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ"...ΤΟ ΠΑΙΞΑΜΕ, ΤΟ ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ. ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΟΤΑΝ "ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΙ ΜΗΝΕΣ" (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΣΕΧΩΣ!)
ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ "ΕΠΑΝΑΛΗΨΟΥΛΑ", ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ PORTFOLIO ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
'

"ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ" ("ΜΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΦΕ")
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΣ ΥΠΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΙΤΣΕΣ Ή ΤΑ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙΑ....ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ; ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΡΑΤΑΕΙ;
(ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΠΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΦΕ , ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΑ...)

ΤΟ ΝΕΡΟ ...
ΤΟ ΝΕΡΟ , ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ , ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΤΑ- ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ ΚΛΠ- ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΕΔΩ KATΩ;
(ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ...ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΕΠΑΝΑΛΗΨΟΥΛΑ" ΘΑ ΒΡΩ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ)
ΑΚΟΥΩ ΤΟ " ΠΟΤΑΜΑΚΙ" ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ
https://www.youtube.com/watch?v=OgVTO3UbCmQ

"ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ"
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΥΤΟ ("ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ" ΤΗΣ ΛΟΤΗΣ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ -ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ)
ΜΙΛΑΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ...ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ; ΓΙΑΤΙ Ο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ- ΦΛΕΒΑΡΗΣ- ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ; ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Ο ΦΛΕΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ ; ΠΟIΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ; ΠΟΙΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ;
ΘΥΜΑΜΑI ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ , ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΙ TO ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ...
(ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ" ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ )

"ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΣΠΙΤΙ, Θ'ΑΡΑΞΩ ΣΠΙΤΙ..."
Μάρτιος λοιπόν που ξεκίνησε πολύ ωραία, αφού μας έφερε τις Απόκριες, αλλά ....ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ!!!
Μένουμε σπίτι λοιπόν αλλά αισιοδοξούμε ...και δεν ξεχνάμε ότι θα ξανασυναντηθούμε σε λίγο....Ας προσπαθήσουμε κιόλας να μην είμαστε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ζωηροί -όπως το παιδάκι στη φωτογραφία- κι εσείς μαμάδες και μπαμπάδες ΥΠΟΜΟΝΗ!!!
Το ακούμε και -προσπαθούμε να - γελάμε .....
https://www.youtube.com/watch?v=5qi0J5KbITo&t=55s
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: